LimpyFrogMusings

Tuesday, April 21, 2009

Pengerai

Ninga cerita bala raban betusoi kediri pedis kaki, aku pan deka nusoi pasal pemedis diri empu mega.

Aku lama udah nat ka pedis tapa kaki alu datai ba punggung. Pengelama aku asai tu kira-kira udah 6 taun.

Enti aku udah lama dudok lalu deka angkat, aku enda tau bediri enggau jampat tang belubah-lubah. Enti bediri ngenyit dia deh berasai amat tulang punggung asai ka patah. Nya alai nyau ka tiap-tiap lemai ngunsut abi pedis enggau minyak kapak tauka rimau. Ma enda ulih tat alu tampal enggau kuyok. Bisi nyamai mimit ga asai diri ma udah digaga caranya. Tang pemedis nya enda lalu lenyau tauka gerai.

Aku pelaba kebuah kaki aku pedis engka laban aku diatu nyau gemuk agi alu tuboh berat. Dalam takah enam taun ke udah berat tuboh niki ari 50 kilo ngagai 67 kilo. Maioh amat penyampau kilo nya nambah laban sebedau tu abis tinggi pemerat tuboh aku semina 60 kilo. Nya pan leboh maya aku ngandung ka anak aku ka lumor dua. Udah abis bepantang maya udah beranak pemerat tuboh alu surut baru ngagai 48 – 50 kilo.

Agi suba aku rindu enggau orang eksesais baka “aerobic” 3 kali dalam seminggu, main “squash” enggau “jogging”. Diatu ukai aku enda rindu tang sekumbang ka udah bisi bala uchu nyau lembau amat enggau orang bepengawa bakanya. Nya alai nyau buntok meh gamal tudah aku diatu.

Pia mega urat (vericose veins) nya tampak ayan ba pah, betis enggau kaki. Engka laban urat-urat tu kaki-betis aku berasai pedis. Enti maya ari balat panas dia aku meda urat kaki aku nya endang berupai amat timbul. Kadang-kadang dipasang ka selipar enggau kasut ka lawa-lawa pan nyau enda manah dipeda ga gamal kaki. Peda kita gambar kaki aku ma maya ari balat angat, urat kaki aku alu balat agi ayan. Nyau kembai enda tentu gamal kaki aku. Munyi ka sida menyadi aku ‘Nyau Melut’. Eeissh... teruk amat.

Nya alai kediatu deka nguji ngerendam kaki dalam garam “Epsom Salt” ka disebut bala kaban bloggers ditu. Ngicha ka bisi insur meh pemedis kaki tu ila. Nganti udah berubat baru nusoi pasal pemansang pengerai diri baru. Selamat ngintu pengerai nuju bala-bala kaban.

Labels:

1 Comments:

At April 25, 2009 10:14 AM , Blogger DCampbell aka Puteri said...

Geli ati macha pasal kitai ka pedis kaki! Enggi aku nyu enda berasai pedis agi sahari tu! Tang pasal tulang punggung nya lain ga cherita .. enggi aku lama meh udah pedis tulang punggung (hip) sepiak kanan. Wear and tear due to age ko lutor, also probably bisi arthritis mimit. Ni bisi insur kaki direndam ba epsom salt?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home