LimpyFrogMusings

Monday, March 31, 2008

Trevor di ibun "Aki Cina Yong"

Kena urong 18hb Mar 2008 tu tadi, Trevor enda agi dianjung indai iya ngagai Sedidik Day Care Centre. Nyadi kebuah pia, laban ngelama tudah iya di ibun orang dia, iya ka amat sakit angat, batuk lalu sampai mai iya bisi datai sesak seput.
Iya tu endang bisi "mild asthma" lalu laban iya engka enda lantang di ibun orang ba day care centre, iya di pelaba aku bisi "stress". Nyau lebih sebulan iya enda ngetu angat, batuk enggau berinsak. Meda bakanya, aku lalu berunding enggau apai indai iya ngasuh seduai ngiga bala kaban diri empu beribun ka Trevor.
Sebedau bisi anggur deka dianjung apai-indai iya ngagai day-care centre, bisi aku nyebut ngagai bini petunggal aku enti iya deka beribun ka uchu aku tu. Nyadi iya deka beribun ka aku, taja pan iya endang udah ngibun uchu niang petunggal aku ari iya agi baru ada suba.
Nya alai, betukar alai meh tudah Trevor diatu. Beberapa ari sebedau bini petunggal aku berengkah bribun, kami mai Trevor nemuai ngagai rumah sida awak ka iya ngelala tempat baru iya ila. Iya enda takut ka sida petunggal aku sebilik lalu meda gaya nya, ati aku pan berasai gaga.
Sekumbang Trevor betukar alai, dia aku meda iya bisi berubah gerai agi. Dalam beberapa ari tu agi mega iya sakit angat enggau batuk, engka laban iya ka benung tumboh gigi. Taja pia, iya dipeda aku rindang agi lalu enda balat meraya.
Maya pagi ari sebedau seduai indai iya turun beranjung, aku nundi iya madah ka iya diatu skula ba "Curtin University" lalu lecturer iya "Aki enggau Inik Cina Yong". Kebuah aku nyebut iya skula ba "Curtin University" laban rumah petunggal Cina aku tu enda jauh ari university tu.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home