LimpyFrogMusings

Sunday, September 02, 2007

Berebut Ngena Baju Seragam Hari Merdeka

Pemulai aku ari bebaris udah ke nyambut Hari Malaysia Merdeka 50 Tahun dipadang Miri Open Stadium, aku nyimpan baju seragam ke dikena kami sarinya kedalam bakul gari alai kami menyanak selalu nugong ke kain serta baju kedeka di basu.

Datai Nigel enggau Nicole, dia seduai iya tepeda ke baju seragam aku nya. Lalu berebut ka ngena baju "merdeka" tu. Sampai betempik ke pangan diri! Nama deh, nyabak meh seduai iya ma dah alah berebut ke baju nya.

"Nenek aku suka baju nenek, jangan beri adik", ko sabak Nigel. Iya lalu ngerampas baju nya ari adik iya Nicole, alu nyabak ga tudah nya mega! Apoo! Begau kami menyanak laban ulah seduai menyadi tu. Uchu aku ke nama Trevor pan nyau tepelut mata laban tekenyit ninga utai nyau inggar. Beguai aku nanggong iya ari baby-walker meda mua nya pucat!

Aku bejako madah ngagai Nigel enggau Nicole, ari seduai berebut manah seduai besilih begambar ngena baju tu. Ooh! Gaga amat seduai iya ninga aku ka ngambi gambar. Seduai iya balat amat gaga serta betanda dalam ruang bilik ngena baju seragam Hari Merdeka! Trevor mina enggau ngibar ke bendera aja! Bisi gaya "Anak Malaysia - Generasi Muda" sida bala uchu aku tu!


Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Labels: ,