LimpyFrogMusings

Friday, April 11, 2008

Raun Ngagai Menua Kuching

Kena ari lima minggu nyin kemari, aku enggau 2 iko uchu aku ke benama Nigel enggau Nicole, serta anak menyadi aku 2 iko mega, Diana enggau Daphne raun ke Kuching. Nyadi kami raun kin ngena bilun, lalu tu meh terubah ya Nicole nepan bilun. Berapa ari sebedau kami berangkat, kagit amat bala uchu aku! Seruran itok nanya kemaya ari ka mupok. Enda ulih saut belama seduai iya, kelebih agi tanya ari Nicole. Nyau munyi burung semalau. Bak tiap awak lepa iya nyebut ka `pegi Kuching nek’.

Au pulai ngagai pun cerita, datai kami di padang bilun diMiri, dia deh Nicole bisi gamal rawan ninga rengong ari bilun ke bisi terbai enggau terengkah dia. Nyadi Nigel enda takut laban udah kala nepan bilun maya kami raun ka Kuala Lumpur taun 2006.

Nyau maya jam ka boarding, dia deh bala penumpang diasuh bejalai kaki nuju pintu bilun. Leboh maya tu meh pekara paling lucu nyadi. Aku berasai geli ati bisi ga, berasai ringat pan bisi. Nama kebuah pia, laban Nicole nyabak rauh-rauh mai pulai. Iya empakap ba aku alu enggai leka-leka, sampai nyau enchekak rekong! “Apoo! Naka meh sut Nicole tu”, ko aku gut-gut. “Pulang nek, aku mau pulang rumah nenek. Sik mau pulang rumah mama, pulang rumah nenek ok? Sik iboh pegi jalan nek! Pulang nek!’ ko iya. Aku enda iboh ka jako iya tang majak bejalai jampat-jampat nuju nuju tangga bilun.

Datai ba tangga bilun, balat agi ga Nicole nyabak sampai nyau bepaut ba tangga bilun! Akai rai! Terok amat meh sida uchu aku tu deh! Iran ati aku lapa iya tu bangat takut amat.

Udah tama dalam bilun, bisi kurang mimit iya nyabak engka laban munyi rengong enjin bilun enda tentu ingar didinga iya. Nyau kami datai ba penudok diri empu dia deh iya enggai duduk kediri tang puas dipujuk, ka ga iya.

Nyadi Nigel alu madah, ‘Nicole, jangan nangis ko. Kelak kita makan? Tengok buku tok, ada banyak barang makan, kan Nek? Kelak kita beli baju also, beli cola also, kan Nek?. Eeeh! Geram aku keh seduai dua tu, tak enda ulih saut. “Au! Ok! Jangan bising. Pasang lok tali pinggang ya’. ko aku nyaut tanya seduai.

Nama deh, bebeli ke utai dempa meh kami dalam bilun. Meli sandwiches, biskut oreo, ribena juice, pepsi enggau cashew nut. Gaga sida uchu aku meda pemakai tu. Aku pan berasai lega mimit tang bedau ga ulih duduk jenuh.

Nyadi bisi 3 iko anak bujang ka duduk berimbai enggau kami. Sida tiga tu meli ‘packed-meal’. Alu ko makai utai baka enggi orang nya ga seduai iya. ‘Aduh bah! Sik iboh! Udah cukup barang makan kitak duak iya. Kelak luek!’ ko aku nyaut peminta seduai. Agi itok meh seduai iya dia, aku pasang pending bengal.

Enda berasai jam bepusin lebih kurang sejam, kami pan sampai ba padang bilun menua Kuching. Aku alu besampi meri besai puji enggau terima kasih ngagai Tuhan laban ke udah ngemata lalu ngenatai ka semua kami kedalam bilun nya enggau selamat.

Nigel enggau Nicole pan gaga amat leboh pansut ari bilun. Kami alu nepan teksi ka alu mai kami ngagai Holiday Inn Hotel, Kuching. Kami diau ba Holiday Inn 2 malam. Leboh dalam teksi, Nicole hairan lapa kami nepan kerita orang. “Siney kereta kita Nek? Apahal pakey kereta Apek? ko iya nanya aku. Duh! Agi sesat meh runding tudah uchu aku ka indu tu! Aku alu merap iya, nyium iya ba pala, alu madah ka iya kerita kami tinggal di Miri kena Aunty Tracy nganjong Trevor nurun skula. Nicole senyum lebar alu nganggut ka pala. Berasai sinu ati aku ingat ka tudah iya balat takut nepan bilun tadi. Kati meh gaya maya pulai ila.

Maya ba Kuching, bisi agi ka utai ke diketakut ka Nicole. Iya takut meda tugu “mayau’ kena ngelai nama menua “Kuching” bak depan hotel alai kami bemalam! Kami deka begambar kena ka pengingat lah konon! Enda mukai-mukai Nicole remban meda mayau naka iya pemesai! Aku irau ati maya kami ke ngambi gambar, enggai ka Nicole belanda ngagai jalan alun! Jampat-jampat aku ngijap ka kamera alu udah nya kami mulai kediri ngagai hotel. Akai rai! Ka pedis mimit meh mai Nicole tu raun jemah ila. Aku arap ma iya nyau besai agi iya ulih muai asai takut ka bisi ba iya. Besampi aku ngagai Tuhan, meri iya pengering dalam pengidup iya belama-lama.

Sekumbang kami datai, kami mina ulih raun meda kedai-kedai ka ngelingi Holiday Inn lalu ‘shopping’ ba Tun Jugah Complex, The Spring enggau bak kedai ka semak.

Kami nadai ngagai tempat baka The Sarawak Muzium, Fort Margerita, Kuching Waterfront (maya malam ari) laban nadai tentu awak lalu tanggul laban ari suah ujan muak ke lemai.

Taja pan pia, kami gaga amat ulih ‘relax’ enggau ‘enjoy the short break away from home’. Kami mulai kediri ka Miri kena pagi ari minggu. Puji Tuhan. Nicole enda takut agi masuk kedalam bilun laban utai keterubah diingat ka iya enggau abang iya Nigel maya dalam bilun iya nya meli utai diempa. Aisehman! Inflight shopping tek konon!

Labels: ,

1 Comments:

At April 18, 2008 8:31 AM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home