LimpyFrogMusings

Wednesday, June 18, 2008

Tusah Senyum

Kemaia ari tu pedis ka meda orang senyum tauka besapa enggau pangan diri ma leboh maya betemu. Suah aku tepeda ka bala kaban ka endang lama udah enggau bekelala, tang sida iya enda meri senyum tauka jako sapa taja pan aku senyum dulu. Nyadi kebuah aku senyum lalu ketawa gaga laban rindu ulih betemu serta ati ingin deka betanya ka berita ari sida. Bisi ga bala pangan lalu nyaut sapa enggau senyum aku, tang mayoh agi ka enggau gaya semadi.

Saritu tadi leboh aku ka klinik, aku bisi betemu enggau bala ka endang lama udah enggau bekelala lalu pia mega endang diau berumah sekampung munyi ko jako laut. Aku mansang besapa enggau bini iya ka senyum lebar lalu nanya ke rita pangan diri kami duai. Tang utai ka ngasuh aku bangat iran ati iya nya laki iya ka tak merening aku “as though I am looking for trouble with him” tauka “who do you think you are to dare approach me” attitude. Pee! Lalu pandak singkang aku deka nyemak kediri ngagai seduai melaki-bini.

Apoo! Balat amat ga penyumbong bansa kitai ma dah bisi ngasai ke diri lebih nyamai ari orang bukai. Tang dipelaba ka aku, enda orang merening reta tengkira iya, tang ka agi orang merening ulah “kurang budibasa” iya. Bekerja ba komponi besai, pangkat besai, rumah besai, semua besai tang sayau budibasa bedau cukup kena ngulih ke status “handsome gentleman” apa tah lagi status orang ka bisi "class" munyi ko jako ribai.
Ma agi baka aku ka bekuli begiga ka belanja kena beridup ari-ari enda iboh mandang ke lagak. Nadai kitai nemu orang ka dipeda kitai baka orang papa, kada enda lebih besai agi pemisi iya dalam basa enggau reta ringgit. Enti dah nyadi “towkay sendiri” tau ga mandang ka pemisi diri kini?
Tang nyau berunding kedua kali pasal cerita aku ari pun tadi, kada enda iya cemburu ka aku kini? Eh! Boleh jadi kot!
Udah tu ila nemu aku cara senyum ngagai bala pangan ke belagak bemunsoh enggau aku... kumbai orang laut "senyuman mengada-gada" awak ka nambah ka saham sumbong sida iya!
Sempama jako orang ribai "I never wonder to see men wicked, but I often wonder not to see them ashamed".

Labels: ,

2 Comments:

At July 29, 2008 7:36 AM , Blogger Sebugey said...

Nyun,paduhal nuan ke ini groovy nulis blog tu. About leaving a comment ba post aku, enda patut enda ulih nuan post comment dia laban bala bukai ulih ga leave comment dia.

 
At August 04, 2008 2:03 PM , Blogger LimpyFrog said...

Jenny, sinu ati neh? Enda mukai-mukai datai ga nuan ba ruai aku. Au, lalu meh. Aram kitai berandau awak ka ulih nemu berita ari pangan diri. Amat canggih cara kitai keep up with each other neh! He.he.he. Nemuai meh selalu.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home