LimpyFrogMusings

Friday, February 09, 2007

Aram Kitai Sama Ninga Ke Jako Bansa Kitai

'myspace
Kepada Cikgu yang dihormati,

Harap maklumkan saya hari tidak dapat menghadirkan diri ini ke dalam kelas cikgu kerana saya mendapati saya dihinggapi penyakit.

Aku sudah betemu dengan deresa pagi ini tetapi sungguh menyedihkan aku disahkan tiada berpenyakit. Bapa saya telah membawa saya berjumpa manang, dan mengesahkan saya kena pansa utai.

Bersama dengan ini saya sertakan laporan manang berkenaan (Manang Nyawing), dan imbasan dari batu ilau manang berkenaan.

Minta tolong cikgu untuk menghebahkan perkara ini kepada guru besai dan cikgu disiplin.

p/s : kalau saya balik ke boding nanti saya bawakan buah nyekak dan buah sibau untuk cikgu.

Yang jauh dimata,

Anak muridmu.
Changking

Labels:

4 Comments:

At February 22, 2007 12:16 PM , Anonymous Anonymous said...

hehe ngena endar munyi

 
At March 03, 2007 2:50 AM , Blogger benjaminujang said...

sigi amat ngena bunyi nyak...suah aku maca utai baka tuk maya nulung aba aku ngecheck bup nembiak sekula ya..hihih..bisi ka ngena agik ari tok sampai kitai empu ndak nemu nama utai ka ditulis sidak ya....!

 
At March 06, 2007 10:15 AM , Blogger DCampbell aka Puteri said...

Hehe, amat ngasoh aku ketawa aku maya macha nya!

 
At March 06, 2007 12:47 PM , Blogger LimpyFrog said...

Entayang, Benjamin enggau Puteri... amat lucu amat surat tu. Ngasuh ketawa enti ngingat ke bisi bala kitai iban ke endang kurang penemu ba nulis serta nusun leka jako dalam "bahasa melayu". Taja pia, bisi ga nyadi ke pengerindang ati, neh Puteri? he..he..he..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home