LimpyFrogMusings

Monday, December 04, 2006

Pulai Cuti-Cuti Malaysia

Petronas Twin Towers, Kuala Lumpur City Centre

Saritu berasai lelak amat bekau ke udah pulai cuti ari Kuala Lumpur, Semenjung Malaysia. Kami mulai kediri ke Miri kena ari minggu tu tadi lalu datai enggai selamat. Pia mega leboh maia kami ke ba menua orang, nadai mega apa nama. Aku ngumbai uchu aku rawan nepan bilun, tang nasib meh tudah enda takut. Ngasoh iya jangkit2 merening bala anembiak ke duduk ngelingik iya. Meri puji ngagai Tuhan laban ke udah ngibun kami serta lalu ngemujur ke pejalai kami. Kami semina bejalai dalam kandang Kuala Lumpur aja lalu nadai nemuai ke Malacca enggau Negeri Sembilan. Leboh ke deka nyadang diri nemuai ke Malacca, menyadi aku ke biak ari aku agi deka bebeli ke barang guna diri. Iya madah ke barang menua nya jauh murah ari rega barang di menua Miri. Tambah mega, kena 1 enggau 2 December benong bisi "Jualan Murah", nya alai berabis bebeli ke perengka dapur, barang kena ngias rumah, Krismas decos enggau ayam main bala anak iya.
Kelimpah ari nya maioh mega alai kami raun, lalu utai ke bangat amat ngerindu ka uchu aku Nigel enggau Uncle Dexter iya ianya meda pemaioh ayam main, Genting Highlands, Aquaria Centre enggau Petronas Twin Towers, KLCC. Uchu aku madah kediri deka terbai ngagai tuchong PTT! Geli ati aku ninga jako iya! Amat abis pengaga iya di bai kami raun.
Pia mega menyadi aku ke dua iko tesat dalam PTT lalu nyau deka enggau orang tama kedalam opis! Enti seduai iya bisi mai "pass" tentu udah masuk lalu bulih kerja opis, ko kami duai menyadi aku ke tuai! Iya ke bendar, seduai iya tesat leboh pulai ari bilik jamban! Chali, ko uchu aku!
Aku nyadi tukang gambar kami lalu gambar ka paling maioh diambi aku iyanya gambar cara orang ngias kedai sida serta enggau ngias kayu Krismas. Laban ari Krismas nya deka datai, nya meh kebuah semua kedai-kedai ke bejanama serta besai dihias orang enggau naka iya pemanah. Ditu sekeda gambar ke di ambi leboh maia nya.

1 Comments:

At January 15, 2007 8:39 AM , Blogger LimpyFrog said...

Macam-macam utai ke dijual orang ke deka di beli... rindu amat... enti tak kaya mimit udah ga berangkut meli barang ari KL! Hee..he..he..
Iya ga "krismas sales" maia kami ke cuti, ni enda ati balat amat gagit meda pemanah barang Krismas di jual.

Gaga amat ati nuan udah bisi ngetu ba ruai aku tu. Selamat datai pulai ngagai menua Perth nuju nuan lalu Tuhan enggau nuan selalu.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home